تبلیغات گوگلی
نوشته شده توسط : cyrus

تبلیغات گوگل یکی از روش های نوین بازاریابی اینترنتی است که جزو بهترین روش های تبلیغ است. تبلیغات گوگل پرداخت هزینه تبلیغ بعد از هر یک بار کلیک ارزیابی میشود با توجه به بازدید صدها میلیونی از سایت گوگل و امکانات زیادی  که تبلیغات گوگل در اختیار تبلیغ دهنده گان میگذارد به راحتی میتوانید بصورت هدفمند با کمترین هزینه شما را در صفحه اول گوگل پیدا کنند.پرداخت به ازای کلیک کمپای گوگل در اویل سال ۲۰۰۰ راه اندازی شد و از آن تاریخ تا امروز، صد هزار نفر از مردم و مشاغل مختلف،از این سرویس بازاریابی گوگل در جهت رونق دادن و شناسایی کسب و کارشان استفاده کرده اند.همچنین با این فرایند بهینه سازی سایت موجب بهبود رتبه سایت شما در نتایج گوگل می شود.پیام اوا با تجربه ۶ سال در این امر طراحی سایت و تبلیغات گوگل و مچوز رسمی تبلیغ در گوگل سالهاست این خدمات را بگونه ای حرفه ای در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

 

پشتیبانی | Support

تیم تبلیغ گوگل پیام آوا با نظارت شبانه روزی همواره آماده بررسی و پاسخدهی تیکت های تبلیغات شما خواهند بود. این مجموعه همواره در تمامی ساعات و ایام هفته آماده خدمت رسانی و حل مشکلات کاربران میباشد. فعالسازی این نوع تبلیغات در کمترین زمان ممکن توسط توسط کارشناسان بخش اجرایی پیام اوا انجام میدهد و کاربران میتوانند از طریق راههای ارتباطی درخواست های خود را پیگیری نمایند.

 

تبلیغ هدفمند گوگل | Support

بهترین راهکار در امر تبلیغات اینترنتی تبلیغات هدفمند است. کمپانی گوگل سالیان سال با استفاده از تبلیغات خود یکی از هدفمند ترین تبلیغات را ارائه داده است. چرا که این نوع تبلیغات در کمترین زمان ممکن کاربران را به اهداف تجاری خود میرساند و با گزارش گیری کامل و تعیین و مدیریت نرخ هزینه تبلیغات در هر کلمه کلیدی میتوانید به نتیجه دلخواه خود برسید.

 

مجوز رسمی تبلیغ گوگل | official permit

تیم اجرایی پیام آوا با تجارب مذاکرات تجاری در سطح بین الملل توانسته مجوزات لازم جهت فعالیت این نوع از خدمات گوگل را در ایران را اخذ کند. خدمات تبلیغ در گوگل شرکت پیام اوا جهت جلوگیری از هر گونه مشکل احتمالی در ارتباط با تحریم ها مجوز گوهی از طریق دفتر پیام اوا در المان صادر شده است و نگرانی از لحاظ تحریم در رابطه با تبلیغات گوگل وجود ندارد.

 

مزایا | Advantages

تیم تبلیغات گوگل پیام آوا با استفاده از کارت اعتباری مجاز راهی مطمئن جهت بازاریابی اینترنتی کاربران خود در نظر گرفته است. تبلیغات همزمان در محیط فارسی و انگلیسی، تعیین دقیق هزینه کلمات کلیدی و مدیریت بر روی انها، تعیین سقف روزانه تبلیغ، امکان شارز با کارتهای بانکی، مشاوره سئو، فعالسازی چند سایت باهم و همچنین نظارت روزانه بر تک تک تبلیغات گوگل از دیگر مزایای این سرویس میباشد.

 





:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 خرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: